Söndag kväll

Blev ingen vågtång idag, sprang runt i 100 affärer men hittade igen. Såå istället beställde jag en på halens.se för en stund sen, 299:- + frakt. Så får väl se när den dyker upp :)
Har pluggat en massa, har en inlämningsuppgift som ska vara inne på tisdag och jag har börjat lite smått i skolan men nu börjar jag få panik. Men tog en paus nu. 
Köpte även hårfärg i dag, tog en nyans ljusare och ska väl kanske färga ikväll om jag lyckas övertala mamma annars blir det förhoppningsvis i morgon. Men vet inte hur jag ska göra än.. om jag tar hela håret eller om jag sparar lite av mitt underhår och tar resten eller om jag mixtrar jag lite. haha! Har verkligen ingen aning om hur jag ska göra. Men det får väl se hur jag gör. Har precis tagit bort mitt knallrosa nagellack och ska snart lägga på nytt, denna gång en ljus färg. Lite smått fräscht. Ne nu ska jag ta och kolla på en film och sen plugga vidare och göra annat.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0