Skövde :D

Söndag, ännu en tråkig söndag. Bara tanken på att det är skola imorgon igen gör söndagen trist.
Jag ska snart in till skövde :'D och se om jag hittar en vågtång. Det blev lite strul med den jag köpte på en auktions sida. Så polisanmälan på henne imorgon förhoppningsvis. Men shit happens! Anyway. Hoppas verkligen jag hittar någon idag, ska springa runt och kolla i olika affärer. Ska även köpa hårfärg, tycker mitt hår är lite för mörkt och vet inte riktigt vad det är för färg om jag ska vara ärlig, men värre kunde de ju vart. Eftersom färgen igår va samma färg jag hade i förra gången blev det ju inte så stor skillnad. Men jag är / har inte vart nöjd med mitt hår på ett tag. Men ska köpa en ljusare färg nu så får jag se om jag blir nöjd.
Hörs sen!
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0