måndag

Nu är jag hemma efter en sjuukt tråkig och nästan jobbig måndag. Innan dom ändrade schemat va måndagar ganska bra. Men inte nu längre. Känner mig stressad.. kom hem vid 4 började laga mat då. (jag som egentligen inte kan laga mat  :P) Men det blev faktiskt gott. Har precis ätit upp, sitter här med all j*vla disk brevid mig. Ska nu ta det lungt i en timma, sen är det dags att be ge sig ner mot bussen. Nämligen öppethus på skolan idag för 6.orna. Och vissa 9.or ska vara där.. inget jag faktiskt kan klaga på förutom att hela dagen hemma är ju förstörd. Ska vara i skara ända till 21.00. Jag har ju tillvalet all världens mat, vilket betyder att jag ska vara där och laga mat & det är ju skoj. Vi ska laga en slags tacogratäng eller vad man kan kalla det. Skit god! Så det ser jag verkligen fram emot. Och vi får ju även kompledigt någon måndag i slutet av terminen.. så det är nästan värt att vara där. Eftersom jag vanligtvis har all världens mat på måndag morgon så får vi ju alltså sov morgon då :) Ska ta hand om disken och sedan sätta mig här igen och vila upp mig. Kanske bloggar om jag kommer åt en dator i skolan :)

Have a nice day!
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0