Fredag kväll med Let's Dance.

God Kväll.
Verkligen dålig uppdatering det senaste. Men har varit så himla trött. Jag förstår inte vad det kan bero på. Men nu är det helg och jag kopplar av så mycket som bara går. Jag ska verkligen vila upp mig nu, så jag slipper komma hem efter skolan och bara vilja sova. Har 2 nationella prov och ett vanligt prov eller vad man ska kalla det nästa vecka så det blir inte så skoj direkt..  
Kollade nyss på Let's Dance. Kännde inte för att göra en recension idag. Men alla va sjukt duktiga. Tycker synd om Magdalena som ligger på sjukhus, så krya på henne! Och då åker ju tyvärr ingen ut ikväll. Min favorit är ju självklart Morgan. Så hiiiimla duktig är han, hur bär han sig åt? Juryn stog upp och han fick full pott. Åhhh, fick rysningar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0