090114

Nu sitter jag här igen men nymålade naglar :)
Kan man bli "beroende" av nagellack? Misstolka inte och tro att jag sitter och sniffar eller något. Men jag tror verkligen inte jag har gått utan nagellack mer än max 20 minuter eller något det senaste året. Ett av mina nyårslöften förra året va ju att inte bita på naglarna. Och lyckades riktigt bra faktiskt om jag får säga det själv. Men målet va ju inte att få långa naglar utan att bara sluta bita på dom.  ( lägger kanske in bilder på naglarna sen :P )

Pluggningen gick ju inte vidare bra förut. Ärligt talat förstår jag nästan ingenting. Får återgå till läsningen senare när jag kanske fått lite mer initiativ. Ska nu gå och fixa lite annat medans det är lungt och skönt här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0