Torsdag

Vaknade upp med världens största hår, det stog åt alla håll verkligen. Haha. Gick nämligen och la mig med blött hår i går kväll. Så i med mitt älskade kokos skum och sen var det till att platta ner det så gott som möjligt. Men en stund senare sätte jag vågtången i håret. Gillar när det är lite liv i håret, är ganska trött på det platta.  
Hade nationella på morgonen. Tiden gick väldigt fort. Man fick gå efter nästan 2 timmar och jag lämnade in en uppsats på 4 ½ sida.
Väldigt skönt att det är fredag i morgon. Just därför jag gillar torsdagar. Men nu är det inte bara en helg att se fram emot utan en veckas lov. Ska bli oerhört skönt!
Insåg precis att jag missade semestersvenskar i går. Så nu ska jag ta och kika på programet på tv4.se. Tror nämligen att Johanna från Skövde är med i detta avsnittet.
 
Puss så länge! 


Kommentarer
Postat av: Kussen

då är vi ganska lika vad gäller håret;)

2009-02-06 @ 00:38:41

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0