090206

Hejsan.
Hade skrivit ett inlägg tidigare idag, men eftersom Melanie tyckte något va så himla kul med det inlägget så tog jag bort den. Haha, varför vet jag inte. Men nu blev det så. 
Dagen idag har hittils vart ganska bra. Känner nu att huvudvärken kommer krypande och jag som sagt att jag inte ska ta mer ipren eller något för de kan vara orsaken till att jag har ont i magen.  
Ikväll blir det till att ta det väldigt lungt och bara njuta av att det är sportlov och försöka att friskna till lite. Hoppas på att jag blir av med huvudvärken och allt annat dåligt. Vill ju helst inte vara sjuk eller något nu när det är lov.

Jag är faktiskt lite eller okej ganska mycket shopping sugen. Så det blir nog en sväng till stan i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0