muffins

Hejsan svejsan.

Väldigt dålig uppdatering idag. Men har inte skrivit något för att det faktiskt inte har hänt något speciellt idag. Skit tråkig dag rent ut sagt.
Ringde mamma vid 4 och bad henne hämta upp mig efter jobbet för att åka en sväng och handla lite ingredienser. Blev så himla sugen på att baka när jag på något sätt lyckades komma in på denna tjejs blogg: 

http://helenasnackar.blogg.se/ och såg att hon hade bakat muffins. Såg verkligen super goda ut. 
Så för en liten stund sen tog jag ut mina muffins ur ungnen. Så just nu står dom och svalnar. När dom är kalla ska jag skära upp dom och trycka i en röra som innehåller dajm och mjölk choklad. 
Köpte även ingredienser för en sats med muffins till. Denna gången blir det hallon & vit choklad. Men det ska jag baka någon annan dag. 

pusspuss    


Kommentarer
Postat av: Anonym

De lät ju inte lite gott heller;)

Vad sägs om att komma hem till mej någon helg? Äta gott och busa like old days?

2009-02-10 @ 21:35:39

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0