090224 - fettisdagen

HEJ.

Har haft nästan fullt upp tills nu. Fullt upp kanske är helt fel ord, men har inte riktigt haft tid för datorn. När jag kom hem möttes jag av väldigt många kataloger i brevlådan, blev lite förvånad. Det va allt från h&m, halens till jula. Haha. Allt mellan himmel och jord helt enkelt. Kanske sätter mig ner sen och kollar igenom klädkatalogerna och kanske finner nått intressant. :)
När jag klev innanför dörren så fann jag min storebror vid köksbordet. Skoj att han är här och "hälsar på". Dom skulle tydligen hämta hans fyrhjuling som ska stå här tills det är dags att ta ut den till sommaren. Men han åkte hem för en stund sen.

Idag är det igentligen ljusparty. Inte hos mina kusiner denna gången. Utan hos mammas jobbarkompis. Kunde blivit jätte skoj, massa härligt folk. Men kände att jag tränger mig på lite och har annat att göra här hemma så jag hoppade över det. Kanske åker på torsdag, då vi gör ett nytt försök på ljusparty hos mina kusiner. Och hoppas på att dom inte drabbas av halsfluss som förra gången.
Så istället för att vara på ljusparty ikväll så ska jag snart träna, fortsätta pluggningen och lite annat som behöver göras. Sen ska jag sätta mig och  glo på dagens avsnitt av Andra Avenyn på svt.se. Programet krockar ju tyvärr med ett annat som också börjar klockan 21.00 så man får planera lite grann och smygtitta lite tidigare så man får in båda på samma dag.

Nu har jag inte tid för att sitta här. Såg att tiden börjar springa iväg.
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0