slö söndag

Hejhej.

Idag har det varit en slapp dag. Väldigt skönt faktiskt. Tog det ju hemskt lungt i går också men. Ibland är det ganska gött att bara vara hemma och knappt göra något. Har inte ens sminkat mig. Vilket jag brukar göra för jag åker nästan alltid någon stans.
Imorgon är det skola igen. Inget jag ser fram emot direkt. Men det är ju ett måste. 

Ska sätta mig snart och måla naglarna. Känner att dom börjar bli lite trista. Och som vanligt har jag ingen aning om vad jag ska ha för färg. Har nog lite för mycket färger att välja imellan. Kanske lägger ut bild på hur dom blev sen.

puss




update; Sitter här igen denna gången ny duschad, för andra gången idag. Blev så himla varm efter morgonens pass. Haha, ne. Jag va ute och skottade snö och hade även snöbollskrig med pappa. Och efter att ha vart ute flera timmar på morgonen va jag helt enkelt tvungen att hoppa in i duschen.

Hinner inte ta kort på naglarna och lägga in det här. Och tyvärr så hittar jag inte bilden jag tog förra gången jag hade fransk manikyr. Men dom flesta vet väl hur det ser ut så det kvittar kanske. Vet inte hur många olika färger jag testade innan jag bestämmde mig. Snacka om beslutsångest. ;P

Nu måste jag kila och fixa det sista. Snart börjar ju beck.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0