090212

Hej! 

Jag springer här hemma fram och tillbaka, försöker slänga ihop ett inlägg men ändå vara på toaletten för att göra i ordning mig för dagen.
Igår hann jag faktiskt inte med att blogga. För att jag kom hem från Skövde ungefär vid halv 5. Och en stund senare bestämmde vi oss för att åka en sväng till Skara för att köpa en present till min morfar som fyller år nästa vecka. Sen kom vi hem därifrån vid halv 7. Och sen rann tiden verkligen iväg. Jag satt en liten liten stund vid datorn och kollade igenom. Men kunde inte koppla av och koncentrera mig på att skriva. Hade också lite saker att göra på kvällen innan klockan blev 8. För då myste jag ner i soffan med dom här hemma och kollade på tv,n några timmar. Sen orkade inte min kropp med mer. Så jag gick och la mig. Hade så fruktansvärt ont i mina ben. Inte konstigt egentligen. Har inte gjort allt för mycket tidigare på lovet och sen så ska man stå/gå i flera timmar. Haha. Så det känndes allt. Men idag är det mycket bättre. Förutom att jag vaknade upp med en dunder huvudvärk, men tack och lov så är det också borta nu.

Nu ska jag gå och torka håret och sånt. Ja ni tjejer vet väl redan! :)   Ska nämligen in till Skara en sväng med pappa snart. Kom på nyss att det är alla <3:ans dag på lördag, om jag inte minns fel? Och iår hade jag tänkt att köpa något till min mamma. För en gångs skull jobbar inte hon den dagen. Men nu hinner jag inte med mer, sålänge jag inte ska åka osminkad och med blött hår. Nejtack.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0