090228 - sista februari

Hello sunshine!

Gud så underbart väder det är idag. Solen skiner och jag känner nästan hur vårkännslorna kommer smygande. Intill husväggen ute är det just nu 6.6 grader. Det stiger hela tiden, härligt minsann!  Själv har man suttit inne vid datorn nästan sen jag vaknade i morses. Vet inte vad man skulle kunna hitta på annars när man knappt orkar stå upp. Har ju självklart blivit äännuu sjukare. Trist så klart, men de var ganska väntat. 

Igårkväll somnade jag när jag hade bloggat  tills Let's Dance började. Hade nog aldrig orkat sitta uppe om jag inte sovit den timman. Carl-Jan åkte ut igår. Enligt mig rätt person. Han är ju inte alls på samma nivå som dom andra. Nästa gång hoppas jag på att Elisabeth åker ut. Men det återstår ju att se nästa fredag.
 
Nu ska jag ta av mig morgonrocken och ta på mig lite vettigare kläder och kila ut, måste ju passa på att njuta medans solen är framme.

puss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig Hjärtat

2009-02-28 @ 19:54:53
URL: http://emiliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0