sugarlips

Hängde med pappa en sväng till skövde förut. Han skulle bara köpa något. Jag hängde med mest för att fördriva tiden lite. Promenixen tidigare idag var väldig skön. Härligt att komma ut och få lite frisk luft. Men tillslut blev det lite för kallt. Så vi började traska hemåt. Men det tog ett tag hem eftersom katterna gick väldigt väldigt sakta. Kan förstå dom att det inte är så kul att vara ute nu. Det kan ju inte vara skönt för deras små tassar att gå ute när det är is och snö överallt. Det är nog inte skoj för några djur alls denna årstiden.  Usch, lider nästan med dom. Vi har ju iallafall skor på oss även om vi också kan frysa.

Just de.. här är en bild som jag tog i gårkväll när jag satt och lekte med kameran lite. Skulle lagt in den senare på kvällen. Men det blev att jag fastnade och glodde på beck istället. Sen så hann jag aldrig med det eftersom jag va så trött så jag somnade. Haha! Så här är den :)

 
"Modell" ; Me, my self and I.
Fotograf ; Jag.

Har inte snott bilden från någon! Men kan säga att jag fick inspiration av Kenza. Härliga bilder har hon allt!





Update; När ni nu ändå är inne och kollar kan ni väl ändå slänga in en kommentar. Jag är inte  alls lika farlig som jag ser ut. Såå.. vad har du på hjärtat?  
 

Kommentarer
Postat av: Kussen

Att du är ett litet Mirakel<3

2009-02-09 @ 22:04:58
Postat av: Anonym

Cool bild! Tack så jättemycket för din snälla kommentar :)

2009-02-10 @ 14:48:19
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag e trött :|

2009-02-10 @ 22:03:42

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0