sommarstugan

Hallå bloggen!

Har precis tagit en riktigt varm och härlig dusch. Dock inte så länge men det va skönt ändå. Ska snart måla naglarna, känns som dom har vart lite tråkiga den sista veckan. Men vilken färg det blir återstår att se. Fransk manikyr kanske? Skit snyggt men ganska mycket jobb för att få dom perfekta. Men de är det värt. Får se helt enkelt!

Dagen.. har vart väldigt bra. Trodde att det skulle bli ganska trist väder där uppe ett tag. Det var väääldigt disigt och man såg inte speciellt mycket av sjön. Lite trist just då och jag trodde inte det skulle bli något fotat. Men efter en liten stund så klarnade det upp och blev riktigt vackert! :) Så en heel del fina kort blev det ju trotts allt. Har faktiskt spenderat mesta dels av dagen ute med kameran i högsta hugg. Väldigt skönt att vara där igen. Synd bara att vi var tvunga att åka hem igen. Men till sommaren.. då kommer vi dit igen. Och fan vad jag ska njuuuta av sommaren och allt det underbara som hör sommaren till! Hoppas verkligen det blir kanon väder som det va förra sommaren. 

Hoppas ni haft en lika bra söndag som jag har haft!  Slänger även in tre av alla miljoner kort jag tog idag. Haha!


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0