090219

Gud vad dagarna går fort. Dom bara springer förbi. Tänk.. det är redan fredag i morgon. Har fortfarande ingen lust att skriva något på dagarna. Känner ingen inspiration alls. Men ska försöka komma igång snart igen. Och då får ni ta och kommentera lite mer. Och jag ska försöka skriva lite mer intressanta saker :P

Första dagen idag som jag låtit bli mjölkprodukter. Gick väl bra.. lite svårt att man måste tänka hela tiden på vad man får äta/dricka och inte. Testade den laktosfria mjölken i skolan. Och fyy vad den smakade illa. Hoppas verkligen inte jag är laktosintollerant. Skulle inte klara av det, men det är klart man vänjer sig. Ne usch. Men något är fel med magen. För det står inte rätt till. 

äh.. tristare inlägg behöver det ju inte bli, så godnatt!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0