ledig

God morgon!

LOV :)!  Nu är helgen över och nu börjar den lediga veckan. Väldigt skönt att slippa kliva upp klockan 6 och sen göra sig iordning och masa sig iväg till skolan. Utan istället bara ligga kvar och sova tills solen skiner rätt in på sängen som den gjorde idag. Har ännu inte gjort i ordning mig. Bara satt upp håret i en slarvig knut och sen slängt på mig lite sköna kläder. Händer ingenting idag så kommer jag antagligen fortsätta dagen så. 

Nu ska jag mata mina små odjur här hemma och sedan ta med mig dom ut en sväng i skogen. Det är ju så himla skönt väder idag. Solen skiner och det är inte allt för kallt. Hej så länge!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0