090226

God morgon!

Här sitter jag uppbunkrad med datorn mitt i frukosten. Idag är det ingen skola, ganska skönt eftersom det är längsta dagen vanligtvis. Men kommer sakna min stumpa! För idag ska jag nämligen till Karlstad. Kommer väl vara där ett bra tag så nås på mobilen. Sms uppskattas!

Eftersom jag inte skrev något igår så kan jag sammanfatta dagen lite kort. Hade 2 lektioner på hela dagen, när det igentligen är 5 st. Till ena lektionen kom ingen lärare. Så vi drog där ifrån. Kan ju inte stå där och vänta heller.. Och sen insåg vi att vi skulle på teater på roses salonger och så försvann 2 lektioner till. Mycket slapp dag med väääldigt mycket skratt. Minns inte när jag skrattade så mycket.

Känner mig lite smått stressad nu.. så får väl springa och göra i ordning mig för dagen.
Hörs ikväll.
pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0