090216

God kväll.. eller god natt för min del snart.
Är väldigt trött efter att gått upp så tidigt i morses. Så ska allt lägga mig tidigt idag. Det är ju nästan hemskt att behöva kliva upp tidigit och gå till skolan när man vart ledig. Kan ju gärna vara lov ett tag till. 
Klant som jag är ibland, så råkade jag bränna mig på vågtången på örat i morses. Gjorde vääldigt ont även om jag bara nuddade knappt en sekund eller något. Så nu är min öronsnibb inte speciellt vacker. Men förutom att kliva upp tidigt, bränna sig och gå till skolan har dagen vart helt okej. Och huvudvärken jag hade nästan halva dagen kunde ju också kvittat. Bra start på veckan.

Innan jag började skriva så slog jag precis igen den förbannade historia boken. Plugg plugg plugg! Proven bara väller in. Känns det iallafall som. Har två prov denna veckan, två nästa. Tur att man inte får ha mer än två samma vecka. (om man inte har missat något prov eller har omprov eller så, för då kan det bli mååånga fler på en vecka).

Nu måste slita mig från datorn.. har lite att göra innan jag ska sova.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0