Let's Dance

Då va Let's Dance över.. eller nästan iallafall. Bara utröstningen kvar. Hoppas verkligen att rätt person åker ut.
Här kommer även recensionen av  alla dansare. 

Niclas;  Mycket bra dansat. Koregrafin passade väldigt bra till den låten. Kläderna va mycket snygga. Det finns inte så mycket att säga. Bra!  


Kitty;  Tyckte hon kunde åkt ut förra gången. Men det gjorde hon såklart inte. Trotts att hon såg lite läskig ut så va det fint. Säger som juryn. Fötterna såg ju inte så jätte bra ut. Tyckte det va lite klumpigt och så.


Elisabeth;  Tyckte att klänningen va lite för kort för hennes ben. Hon tappade takten ibland också. Har nog sagt det förut men säger det igen. Hon dansar bra och rör sig bra för att vara så gammal.


George;  Väldigt enkelt och elegant. Gillade dom stora kliven. Tyckte det va en av dom bästa danserna han gjort tidigare. Väldigt fina kläder hade dom också.


Carl-Jan;  Ta det med en nypa salt. Men jag gillar verkligen inte den människan. Tyckte han kunde rört mer på höfterna. Men sen så fick han ju ett ryck och rörde massa på sig. Missade lite men hörde publiken jublade. Och Marias utklädnad va ju inte direkt snygg. Klänning ska det ju va!  


Laila;  Alltid lika snygg. Kläderna också! Hon är en av mina favoriter. Tycker hon fortfarande dansar väldigt bra. Jag ser ju inte såna saker som juryn. Men fint va det! Trotts kritiken fick hon ganska bra poäng.


Magnus;  Han var väldigt duktigt ikväll. Annika får verkligen till koregrafin för den stora kroppen. Duktigt! Dom stack även ut lite med dom kritvita kläderna. Medans alla andra har lite spökliknande kläder.


Morgan;  Min favorit! Nog för han såg väldigt läskig ut. Men inget hindrar mig för att se människan dansa. Det kvittar om han dansar vals eller någon annan dans. Han är bäst! Och så som han sprider ut gläjde. En solklar 10:a!


Och eftersom jag var ganska seg mellan jag började skriva detta inlägget tills nu eftersom jag gjort annat i mellan så har Let's Dance redan börjat igen. Så nu ska vi snart se vem som åker ut...       Det blev Kitty & Anders. Yes yes yes :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0