Shopping

Både sagt och gjort. I förmiddags drog jag till Skövde. Kom hem med en kräm från Clinique som ska tona ner röda kinder. Eftersom min kräm från Oriflame börjar lida mot sitt slut och den verkar inte finnas kvar i sortimentet så får jag helt enkelt testa en ny. Bättre än ingen alls! Blev även en mascara från Max Factor, den nya dom gör reklam på tv:n för. Och så fick jag med mig en verkligen färgglad t-shirt och 2 nagellack från Cubus. Blev också lite kläder från Gina Tricot och annat smått och gott. 

Precis när jag kommit hem så kom morbror på besök. Alltid trevligt. Han åkte precis så nu ska jag ta och röra på mig. Har suttit still och vart social allt för länge. Haha.
puss


Kommentarer
Postat av: Kussen

Jag använder Clinique... Ganska så bra tycker jag:)

2009-02-09 @ 22:07:15
Postat av: Josefine svarar;

Okej, jag har bara testat den en gång, men ska testa igen. :)

2009-02-10 @ 08:16:42

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0