såhär kan en rubrik också se ut

Ärligt talat så har jag inte haft någon lust alls för att skriva. Igår kväll rann tiden bara iväg och jag hann inte med datorn. Har fortfarande ingen lust att komma på något att skriva, men känner att jag ändå måste knåpa ihop något litet. Mår inte så jätte bra ärligt talat.. Vaknade tidigt i morses och kände hur huvudet dunkade i takt med pulsen. Bara att kliva upp och gå ner och ta lite alvedon och gå upp och lägga sig igen. Men det gick inte att somna, hur mycket jag än försökte. Hade ändå en timma på mig att sova lite till. Och jag som alltid vill somna när man måste gå upp. Men inte denna gången tydligen. Lite knäppt.  
Huvudvärken gick nästan över.. men magen har jag fått stått ut med heela dagen. Det är inte iprenen eller så, det kanske förvärrar saken men det är nog inte orsaken. Så nästa test är att utesluta mjölkprodukter. Vill helst inte, men det är bara att bita i det sura äpplet och pröva. Lika bra att testa i en vecka för att vara på den säkra sidan. Nog pratat om denna skiten. Blir bara deppad.  :(

Nu måste jag plugga och sen ska jag plugga och sen plugga. Så ser min kväll ut idag.
Kanske dags att sätta igång nu.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0