ny profilbild

Hej!
Idag har jag bara tagit det riktigt lungt. Mår illa och får ont i magen till och från fortfarande. Men imorgon blir det skolan vilket fall. Har ju nationella, igen. Men denna gången är det dags att skriva en uppsats i ungefär 3 timmar :( Men det är bara 2 dagar kvar sen är det sportlov, gud så härligt!  
Idag har jag skaffat mig en ny profilbild, och även gjort den lite större än den förra. Har mixtrat lite fram och tillbaka hela dagen idag känns det som. Har ju haft ganska mycket tid till det. Känner att jag inte hinner skriva mer nu.



Ha det bra!
puss


Kommentarer
Postat av: SANIBO

fin!

2009-02-04 @ 19:25:40
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0