Massage, melodifestivalen

Gud vad skönt det va med massage. Hon va jätte duktigt. Precis som jag vill ha det. Stort tack till Emmelie<3! Så här sitter jag helt mörbultad. Ne så farligt är det inte, men visst känns det. Men det gör det alltid. Så förhoppningsvis kommer inte huvudvärken tillbaka på ett tag. Men man ska aldrig säga aldrig.

Dom stannade ganska länge. Åkte väl härifrån vid halv 7 eller vad klockan va. Kommer inte riktigt ihåg. Men allt krångel med datorn drog ut på tiden. Jimmy (min storebror) fick ringa supporten och trassla massa. Men han fick det att fungera som alltid. Så nu har jag telias virusskydd. Spelar mig ingen roll vad jag har för virusskydd, bara jag har något så är jag nöjd. Så ett tack till honom också<3

Nu ropade mamma från köket att maten är klar. Så ska väl springa ut dit och ta mig lite mat. Sen blega på melodifestivalen.
Ha en bra kväll.
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0