måndag & huvudvärk

Jag är på så himla tråkigt humör, och det ska jag inte låta gå ut över bloggen. Så jag har nog inget jätte intressant att säga.. inte vad jag kan komma på just nu iallafall.
Men i morgonbitti är det nationellaprov som gäller, bara i 90 minuter så det är inte så farligt. Torsdag är värre.. ett par timmar. Vet inte exakt, men men. En dag i taget. Efter skolan i morgon är det frisööören som gäller. Kanske hinner slänga in ett inlägg efter skolan och innan jag drar till frissan. Men annars bloggar jag när jag kommer hem och även visar bilder på håret. Om det inte blir heelt förstört såklart.
Nu ska jag viila & försöka få bort huvudvärken. Vill ju helst inte ha huvudvärk när det är nationella.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0