Fredagen den 13:e

Scaaary day! Haha. Inte för jag riktigt tror på det där, men kan ändå inte låta bli att tänka lite extra på vad som kan hända och vad man kanske ska passa sig för. Om jag inte är helt ute och cyklar så kan väl fredagen den 13:e infalla flera gånger om året. Men den "riktiga" fredagen den 13:e ska vara i oktober.

Idag blir det till att städa och handla och massa sånt. Ganska tråkigt faktiskt, men det behövs! Nog för att det är fredag. Det känns verkligen inte så. Vet knappt vad det är för dag längre. Men det blir det nog ändring på när skolan börjar på måndag :(    

Mamma pratar just nu i telefon med mormor. Och dom bestämde nyss att vi ska åka upp till sommarstugan på söndag. Väldigt härligt att få komma dit igen. Men helst av allt ska det ju vara sommar och sol. Men kan bli mys ändå :)
Slänger även in en bild som jag tog där uppe i sommras.
 


kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy vad man saknar<3

2009-02-13 @ 11:19:29

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0