090227

God kväll.

Anledningen till att jag inte har skrivit något varken igår eller idag är för att jag nämligen är på väg att bli sjuk. Så har inte allt för mycket krafter om vi säger så, inte ens att sitta vid datorn. Igår kom jag hem vid 4 ungefär. Dagen i Karlstad va helt okej. Hittade ju ingenting men jag va så himla trött och lite hängig så orkade faktiskt inte med att titta så mycket.

Idag vaknade jag upp ännu sjukare. Stod ett tag mellan valet och kvalet om jag skulle gå till skolan eller stanna hemma. Men jag gick till skolan ändå. Tänkte att förkylningen kommer antagligen bli värre och då är det lika bra att passa på medans man orkar stå på benen. Och de va ändå ganska slappa lektioner hela dagen.

Om en timma börjar som vanligt... Let's Dance. Men har jag oturen på min sida kommer jag ha somnat innan det börjat.
 Så här trött kan man bara inte va. Men det är väl för att det inte riktigt brytit ut än och det är väldigt jobbigt fram tills dess. Har också en huvudvärk som rent ut sagt är hemsk. Ingenting hjälper. Åh vill inte bli sjukare än vad jag redan är.
Varför sitter jag ens här och halv sover vet jag inte, så ska nog gå ifrån innan jag somnar.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0