Alla hjärtans dag! <3

Hoppas ni alla klarade ifrån alla hemska saker som kunde hänt igår. Det gjorde jag iallafall. Haha.
Nu sitter jag begravd i soffan bland kuddar, filtar, en katt och självklart laptopen i knät :) Vill nog faktiskt gå ut en sväng till medans det är ljust och försöka att piggna till lite. Sitter ju här och gäspar. Trodde inte vi skulle få någon sol här. Det va sol i skövde men när vi kom hem va det fortfarande lika grådassigt som det varit hela morgonen. Men tillslut kom solen fram hit också och sen dess har den hållt i sig. 

Har sagt i flera dagar att jag ska plugga. Nu när jag har lov och verkligen har tid. Men det har aldrig blivit av. Har gjort annat. Jag är alltid väldigt duktig på att skjuta upp pluggningen till dagen innan provet och så. Men tog faktiskt tag i det lite förut. Bättre sent än aldrig! right? - Så jag ska väl antagligen dyka ner i historia boken sen igen. Ska läsa om 1:a världskriget och ryska revolutionen. Hurra!

Hoppas alla har haft hittills och fortsättningsvis en bra alla hjärtans dag!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0