090221

Hej vänner.

Sitter här och väntar på att min kära bror och hans före detta Emmelie kommer hit. Dom kommer nog vilken minut som helst tror jag. :) Bror min ska fixa så jag får telias virusskydd istället för norton. Prenumationen på norton som jag fick med när jag köpte datorn går nämligen ut om 4 dagar. Och då har jag inget. Så det är lika bra att låta honom fixa det så det blir rätt. Och medans han gör det så ska Emmelie massaera mig och mamma. Ska bli så himla skönt, behöver verkligen massage. Stort plus i kanten att man slipper åka någon stans när man ska bli masserad. Tvekar inte ett alls på att Emmelie är dålig. Men visst.. jag saknar min vanliga massör lite grann.  

Skulle skrivit igår. Men.. orkade inte släpa med mig datorn upp. Jag skyller på det. Haha. På kvällen kollade jag självklart på Let's Dance. Tyckte Carl-Jan kunde åkt ut. Men det va helt enkelt Georges tur denna gången. Kvittar faktiskt. Ingen av dom har hittils varit min favorit. 

Har lite annat att fixa innan dom kommer. Bloggar sen (förhoppningsvis)!
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0