090208

Imorses var jag bara tvungen att testa den nya krämen för kinderna som jag köpte i går på Åhlens och samt den nya mascaran. Krämen var väl sådär..  tyckte nog allt den andra funkade bättre. Men ska testa i morgon igen. Vet ju inte riktigt hur mycket man ska ta och så för att det ska hjälpa, men man lär sig. Mascaran va ju inte som jag trodde. Hade förväntat mig att den skulle vara bättre, men den funkar.

För en gångs skull tycker jag det är skönt med söndag. Eftersom jag är ledig i morgon och alla andra dagar i veckan också för den delen. Sååå himla skönt med lov. Jag ska verkligen ta vara på ledigheten. Kom ju nyss hem, har vart och handlat lite. Fick med mig tidningen Solo hem som jag ska ta och läsa nu

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0