KVÄLLSLYX

Nymålade naglar (favvolacket från isadora) - färgen 102 ChampagneFrost. Precis den färgen jag har tänkt på hela dagen men inte kunnat komma på om jag hade någon. Haha! Kanske börjar få lite föör mycket nagellack när jag inte ens minns.

Min kvällsmat blev en skål med jordgubbar. Kanske inget mättande men dock vääldigt nyttigt & GOTT.

Nu ska jag få lite massage av mamma. Så mycket jag klarar av, har fortfarande himlans ont i kroppen. Sen ska jag faktiskt krypa i säng. Jag orkar ärligt inte sitta upp längre :/

Känns som lite kvällslyx faktiskt. Perfekt avslut på denna jobbiga vecka.
GOD NATT ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

God morgon:) Hoppas du haft en riktigt bra helg.



Ville bara tipsa om tävlingen i min blogg som snart avslutas



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram!

2009-08-31 @ 13:59:07
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0