GOD MORGON!

Har precis käkat lite frukost på altanen och nu tänkte jag blogga lite innan jag börjar packa.
Vi ringde vårdcentralen förut och jag hade hoppats på att få komma in nu på förmiddagen, men icke då. 15.20 fick jag tid. Så himla typiskt. Hade ju planerat att åka upp till viken så fort som möjligt idag. Men men, måste ju in och prata med läkaren och ta prover och så. Och jag antar att jag kommer få hämta ut lite äcklig medicin på apoteket också. Men eftersom apoteket ligger brevid Gina ska jag tröstshoppa! Haha :P Men efter det, så åker vi upp till stugan :)

Stannar över natten där och i morgon bitti, tidigt som tusan åker vi till göteborg :) Och kommer stanna där hela långa dagen.

Bloggar självklart när jag är på hemmaplan igen.
Ha det BÄST så länge ;D♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Tack desamma :)

2009-08-06 @ 11:44:43
URL: http://lindahodin.blogg.se/
Postat av: Anonym





Kissies manliga upplaga!

Det är så att jag sedan länge har tagit på mig den

rollen och nu undrar jag vad ni älsklingar tycker

om mitt jobb såhär långt. Kissiekatten behöver en

manlig upplaga förstår ni - and that's me, bitches!



Kom nu med dina åsikter om vad du tycker och tänker

om mitt jobb såhär långt som Kissies manliga upplaga.

2009-08-08 @ 05:18:04
URL: http://robinvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0