090826

Nu får jag ääntligen sätta mig ner i soffan och ta det lungt. Det har varit full rulle sen jag klev upp i morses. Nog för att det har varit en ganska slapp skoldag idag så blir man trött när man går så många timmar.

Slutade halv 4 idag och då begav jag mig upp till min frisör. Mycket skönt att bli lite ompysslad. Och en trevlig pratstund är ju plus i kanten. Eller hon pratar, jag lyssnar var det i detta fallet. Haha!

Nu har jag precis duschat. Fick hjälpa pappa med en sak så nu har jag fått styrketräna mina armar också. Haha. Min mage skriiiiker efter mat nu så jag ska väl gå och värma lite. Tur att maten redan är klar så jag inte hinner dö av hunger här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0